Har du et spørgsmål?


Her finder du svar på nogle af de spørgsmål, der oftes stilles til klubben. 

Hvad er Vinterbadeklub Aarhus Ø?

  • En vinterbadeklub for voksne.
    Vi holder til i Havnebadet på Aarhus Ø og råder over faciliteterne fra 1. oktober til 31. maj. 

Hvilke Corona-retningslinjer gælder i Vinterbadeklub Aarhus Ø?

Er saunaen åben?

  • Saunaerne vil åbne for medlemmerne til sæsonstart d. 1. oktober, men med særlige Corona-retningslinjer. Se dem her

Hvor varm er saunaen?

  • Havnebadets saunaovne har kapacitet til en temperatur på mellem 75-80 grader, afhængig af antallet af gæster der benytter anlægget.

Hvem står bag vinterbadeklubben på Aarhus Ø?

  • Klubben er en forening, der drives af en frivillig bestyrelse. Bestyrelsen vælges på foreningens ordinære generalforsamling. Se hvem, der er medlem af bestyrelsen

Hvad koster et medlemsskab?

  • Det koster et kontingent på kr. 600,- for en sæson. Sæsonen går fra 1. oktober til 31. maj. 

Hvad er klubbens åbningstider?

  • Der er åbent for medlemmer alle hverdage mellem kl. 6-21.00 og i weekender fra kl. 13-21.00. 
  • Aarhus Kommune holder Havnebadet åbent for alle lørdag og søndag kl. 8-12.00. Se mere på kommunens hjemmeside.

Hvordan bliver jeg medlem?

  • Vi har nået vores medlemsloft for sæson 20/2021. Du kan derfor tilmelde dig vores venteliste.

Hvordan betaler jeg?

  • Du kan betale med betalingskort eller med MobilePay.

Kan jeg få en prøvetur?

  • Havnebadet er åben for offentligheden lørdag og søndag kl. 8-12.00. Det står Aarhus Kommune for og du er velkommen til at kigge forbi og prøve et dyb. 

Er der venteliste?

Er der adgangskontrol?

  • Ja. Du skal bruge en personlig PIN-kode for at komme ind i Havnebadet, saunaerne og de andre faciliteter.
    Se her hvordan den virker

Hvordan får jeg min kode?

  • Du får din personlige 5-cifrede PIN-kode tilsendt på e-mail sammen med dit medlemsnummer, når du har meldt dig ind. 

Hvad gør jeg, hvis jeg glemmer min kode?

Kan jeg selv bestemme min kode?

  • Nej, det kan vores system desværre ikke håndtere af sikkerhedsmæssige årsager.

Kan jeg ændre min kode?

  • Nej, det er ikke muligt. For at sikre, at din kode er personlig og ikke kan oprettes to gange, er det vores system, som danner koden. 

Hvad gør jeg, hvis min kode ikke virker?

Må jeg dele min kode med andre?

  • Nej. Oplever bestyrelsen misbrug af din kode, forbeholder vi os retten til at annullere din adgang til Havnebadet. 

Må jeg have gæster med?

  • Ja. Du må have to gæster med pr. besøg. Det koster kr. 40,- pr. gæst, som indbetales på MobilePay 558393 inden I går ind i Havnebadet. 
  • Børn over 12 år kan mod betaling pr. gang deltage som gæst ledsaget af en voksen.

Skal jeg have badetøj på?

  • Ja, det er påkrævet at have badetøj på i Havnebadet og i saunaerne. 

Er klubben på Facebook?

  • Ja. Klubben har en side på Facebook og medlemmer af klubben administrerer en lukket gruppe.

Hvilket medlemssystem bruger klubben?

  • Vi bruger Conventus som administrationssystem. Læs eventuelt mere om Conventus og hvordan de behandler dine data. Har du mistet dit login og din adgangskode til Conventus, så kontakt os på info@vinterbadeklubaarhus.dk.
  • Du kan altid logge dig på Conventus og se dine medlemsdata.

Fik du ikke svar på dine spørgsmål?




Kontakt os på email: info@vinterbadeklubaarhus.dk

Hjemmeside fra NemmeHjemmesider.dk